måndag 14 november 2011

Slappe måndag

I helgen tävlade jag här i Stavanger och det gick riktigt bra. Jag är nöjd med mina prestationer och jag hade det riktigt kul. Petra Granlund var den tjejen som tog hem tävlingen som bästa tjej och Simon Sjödin för bästa kille. Grattis till dem :0)

Läs här om tävlingen i Stavanger Aftenblad            Stavanger Aftenblad andra dagen

Hela helgen sen jag kom hem från Malaga har varit fullspäckad. Förutom att jag har tävlat så har Magda bott hus oss och även Lars Frölander har varit här. Vi har varit ute nästan varje kväll och ätit med hela gänget. Det har verkligen varit en social tävling också.

Igår började jag känna mig lite hängig och efter tävlingen så fick jag riktigt ont i halsen så natten har varit tuff för mig. Har inte kunnat sova så mycket och idag bara hostar jag hela tiden. Jag känner inte mig så sjuk att jag inte kan göra något så jag kan nog träna lite lätt i morgon redan, hoppas jag ;0)
Så idag har bara dagen bestått av att städa, tvätta och fixa med lite allt möjligt.'

Jag har även glömt att berätta att jag har köpt mig en Onepiece. Det är ett av mina bästa köp på länge men absolut inte de snyggaste. Men det är så perfekt att ha på sig nu när man känner sig hängig och bara är hemma.

Hörs snart igen ;0)

One piece min är grå och rosa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar