söndag 11 december 2011

Då var helgen snart slut


Denna veckan har varit lite upp och ner men det senaste två dagarna har varit jätte mysiga för min kusin Anja och hennes son Angus har varit här och hälsat på. Det var väldigt länge sedan jag träffa henne och det var riktigt kul. Angus var en riktigt glad liten kille.
När det gäller min träning så har jag tagit det lite lugnt i två veckor nu och i morgon är det andra bullar. För då ska jag börja träna riktigt hårt för att kunna simma riktigt bra nästa år :0)

Så träningen börjar klockan 06:00 i morgon ;0)
Men just nu bakar jag glutenfria lussebullar och jag tror de kommer bli sjukt goda. Muuuummmsss

Här är lite bilder från helgen:

Anja, Angus & Jag

Anja & Jag med Stavanger i bakgrunden 

Sebbe & Angus bussar

Angus & jag med Stavanger i bakrunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar