tisdag 6 december 2011

Stavanger

Jaha då var man i Stavanger igen ;0)
De senaste två veckorna har varit fullbokade om man säger så. Först har det varit SM där triton simma riktigt bra. Vi blev 7 klubb i Sverige och 3 dje i medaljstriden. Totalt tog vi 13 medalger 3 Glud 5 silver och 5 brons :0)

Efter SM hade jag två återhämtnings dagar där jag bara tog det lugnt och sen var i Malmö och träffa kompisar. I onsdags så var jag, Magda och Rebecca i Höganäs och shoppa loss på Iittala Outlet. Efter det åkte vi till Skins butiken för att handla lite tränings kläder.

På fredagen sen så kom Sebbe till Sverige för att på lördagen var det dop för Sebbes bästa kompis dotter Leia.

På Lördagen gick jag upp klockan 05:30 för att ta flyget till Stockholm klockan 08:00 för ett föredrag i Haninge i simklubben Södertörn. Föredraget blev riktigt lyckat, jag var i alla fall jätte nöjd. På eftermiddagen tog jag flyget hem igen klockan 16:00 för att sen vara på dop klockan 19:00 i Malmö.
På Söndagen så slappade jag och Sebbe bara för det behövde vi. Sen igår så åkte Sebbe till Norge igen för att jobba och jag stanna hemma och träna en dag till för att idag åka till Norge till Sebbe och mina saker här ;0).

Framöver så ser det ut så här men det kan ändras:
Träningen går alltid först så klart.
På fredag kommer min kusin Anja och hennes son för att stanna tills på söndag.
Sen nästa helg åker jag till Sverige igen för att tävla och för att fira jul.

Den 23 dec åker jag och Sebbe vidare till Ungern för att fortsätta fira jul med hans familj.
Efter det är det lite osäkert men det ser ut som att det blir Kina den 1 januari till den 22 januari. Men vi får se …..

Just nu sitter jag på flyg bussen hem till vår lägenhet här i Stavanger och det tar tid.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar