söndag 1 januari 2012

HÖG HÖJD I KINA!!!


Just nu befinner jag mig i Kina på höghöjdsläger. 

Jag, Magda och Bebbe ska vara här till den 20 januari.

Allt här är super fint. Jag har varit emot höghöjdsläger ett tag för att det har varit mycket tråkigt.
Speciellt i Sierra Nevada i Spanien för där är ingenting att göra men här i Kina är det helt annorlunda för här bor man i en stor stad på 3 miljoner människor. 
Så här finns saker att göra. I morgon blir det nog lite shopping ;0).

Idag simmade jag ett ganska hårt pass på 4000 meter och jag är helt slut. I kväll blir det ett lugnt pass på 3000 meter. 

När man är här uppe på hög höjd så tar det mycket mer på kroppen att träna än när man tränar hemma. Det är en jätte bra simhall vi är nästan helt själva på 10 banor, Skönt.

Igår när det var nytt år så firade vi det med att gå ut och äta på restaurang och sen spela Chicago fram till 12 och då skålade vi med juice och vatten.   

Vi har det super bra här men det är klart att man längtar hem lite ;0)

 Kram IDA




Bebbe, jag och Magda

1 kommentar:

  1. Oh, det ser helt underbart ut ju!!!
    Hoppas ni har det kanon därborta!
    Hälsa Magda o Bebbe :)
    Kram från Jingan

    SvaraRadera