lördag 11 februari 2012

Första hälsningen från Thailand


Just nu befinner jag mig med 3 andra SSC simmare och Sebbe  i Thailand.
Jag kan inget annat än att säga att här är hur bra som helst. Det är nästan så att jag inte vill att träningslägret ska ta slut någonsin. Jag har längtat så efter värmen :0) Vi bor ungefär 20 minuter från Patong på en privat skola som är super bra. Det påminner om en riktigt fin skola i USA. Här har dem allt från tennis planer till löpar banor till simhallar.

 Träningsbassängen så himla bra och fin och vi bor bara 50 meter från bassängen. Kan det bli bättre?
Det är även 50 meter till matsalen och de har riktigt go mat. Idag bjöds det på en riktigt go sushi, mummmsss.

Vi har redan varit i Patong 3 gånger, staden som aldrig sover. Där har vi bland annat sätt en show med Joe Labero. Han trolla bort det ena och andra. Det var häftigt att se ;0)
Idag är det tredje dagen vi är här och det är först nu vi börjar bli lite röda fast vi smörjer in oss ordentligt. Solen tar som sagt.

Vi kom i torsdags och har redan hunnit simma 5 simpass och 1 styrkepass så man är igång.
I morgon blir det bara ett simpass och ett styrkepass och sen blir det middag inne i Patong på kvällen., Nice.

Hörs snart igen 



Matsalen

Simhallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar