tisdag 7 februari 2012

Nu har jag snart packat färdigt

Thailand nästa blir nästa STOP och det ska bli riktigt skönt. Jag längtar bara efter värmen och solen nu ;0).

En sak som irriterar mig lite är att jag alltid oroar mig för att jag har med allt. Det är inte bara en gång jag gör det utan varenda gång jag ska åka någon stans. Varför kan man inte bara vara lugn och tänka att det löser sig. Jag försöker det varje gång men ändå kommer tankarna på, tänk om jag glömt något viktigt.
jajaj ville bara få ut mig det.

Innan jag åker någon stans så vill jag även att det ska vara fint hemma så man kommer hem till ett fint hem för det är så himla skönt. Eller vad säger ni?

Nej nu ska jag fortsätta här hemma så allt är färdigt innan träningen idag.

Idag har jag kört styrka i morse som gick bra, jag gjorde lite tester i benböj om min tränar Åstmud var nöjd. Ikväll blir det lite landträning och simning.

kram


Hit ska vi :0)

1 kommentar:

  1. Vad härligt! Min Filosofi- lärare åkte också dit nu! ;)

    Ha det så bra!

    SvaraRadera