onsdag 7 mars 2012

Det har varit en tuff vecka för mig


Jaha då sitter man här i London och mår inte helt hundra. Jag har som sagt inte simmat så himla bra på denna tävlingen men jag har gjort mitt bästa och har jobbat mycket mentalt med mig själv och hur jag har reagerat på det . Och det roliga med detta är att det är inte så farligt. Man dör inte om man säger så. Men när det inte går som man har tänkt sig är det sjukt jobbigt för det finns en liten röst i mitt huvud som bara vill snacka ner mig hela tiden. Så det gäller att hålla sig sysselsatt för att slippa höra på det i sitt huvud. Så det har blivit mycket TV tittande dessa dagar. 

Klart att det är trist att ligga på rummet och må dåligt men jag har faktiskt tagit mig i kragen och gjort lite saker. För man behöver faktiskt inte ligga på rummet bara för att man känner sig dålig och tycke ännu mer synd om sig själv.

Min dag har sätt ut så här:

Varit på lunch med Lars Frölander och det var hur trevligt som helst sen tog jag tunnelbanan in till stan och shoppa lite till min man och min pappa. Jag vet att de kommer bli super glada för det jag har handlat till dem, kan tyvärr inte säga vad det är för något för då blir det ingen överraskning för dem. Efter det så packade jag lite för det bär ju av till Norge igen i morgon och nu sitter jag här och skriver lite till er.

Här är lite bilder från tävlingen:

Carl, Sarah, Lasse & jag i Måndags

Insimnings & Avsimnings bassängen för OS i London

Trappan upp till OS bassängen 

Jag och OS bassängen

Sarah Sjöström & OS bassängen. Jag tror vi får se Sarah ta OS guld här i Augusti .

OS BYN

Jag & Sarah Lunchar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar