söndag 4 mars 2012

LONDON

Just nu sitter jag på flygplatsen Sola i Stavanger på väg till London för första gången i mitt liv. Det ska bli himla kul faktiskt. Jag har rest nästan över hela världen men aldrig varit i London som ligger bara 2 timmar bort med flyg.

Till sommaren kommer ju OS gå där och det är därför jag är på väg ditt nu. Landslaget ska nämligen testa den nya OS bassängen. Denna vecka går det en tävling där britterna ska kvala till OS och även andra länder om de vill. På måndag ska jag simma 200 frisim på tisdag 200 fjäril och på onsdag 100 frisim. 

Jag är verkligen laddad och vill gärna simma snabbt. Träningen i Thailand och i år har gått mycket bra så det ska bli intressant och se var jag står nu.
Men om inte det går på denna tävlingen så är det Amsterdam som gäller om två veckor.

Här är bassängen:

Hit ska jag om en timme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar