torsdag 19 april 2012

Då bär det av till Stockholm i morgon

Hejsan Svejsan

Denna veckan har varit både upp och ner. Det började med att jag kom hem från Holland måndag kväll som sen följdes av 3 pass på tisdagen. Två simpass och ett styrkepass.
Sen kom ångest dagen på onsdagen för då var det dags att flytta ut möbler från min och Sebbes lägenhet som vi har sålt nu.
Så det började med ett två timmars simpass som slutade med en 8 timmars flytt med träningsvärk i hela kroppen i morse. jajaja sånt är livet ;0)

Idag var det bara ett lungt simpass på 4000 meter och sen hem och ta det lungt med mamma.
I morgon bär det av till Stockholm som är sista tävlingen innan OS truppen blir uttagen.
Så det är bara till att köra som in i helgen.

JAG LOVAR JAG GÖR MITT BÄSTA MER KAN JAG INTE GÖRA ;0)

Ha nu en super helg
Kram

1 kommentar:

  1. Önskar dig lycka till under helgens tävling uppe i Stockholm. Vi håller tummarna så hårt vi kan.
    En stor kram till dig.

    //fam Wetterborg

    SvaraRadera