måndag 9 april 2012

Eindhoven

Just nu befinner jag mig i Eindhoven i Holland. De två första dagarna hälsar jag på en vän som heter Marleen Veldhuis. Hon har tagit både OS guld, VM guld och EM guld i simning. Hon har haft världsrekord och gör en sista satsning mot sitt tredje OS som mamma. Hon blev nämligen gravid för några år sedan och har idag en jätte sött dotter som heter Hannah. Snacka om att hon är en tuff mamma. Tänka att ha en mamma som går mot OS, COOLT.  Hon berättade även för mig idag att hon och hennes man skulle göra reklam för Becel smöret.

Nej nu ska jag sova för i morgon är det träning klockan 08:00 och det ska bli riktigt kul att få träna med en av världens mest framgångsrika tränare i simning och simmare för den delen ;0)

Höst snart
Marleen 

Jacco som är tränaren, Marleen och Inge som är en annan simmare




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar