torsdag 3 mars 2011

David Ernstsson


1. Namn: David Ernstsson

2. Varför heter du just David: Ingen aning

När jag simmar på EM, VM och OS så vill jag att ni hejar fram mig på 100, 200 frisim och 100 fjäril.

3. Familj: Mamma Sofia, Pappa Micke, Lillebror Hampus och storasyster Emelie

4. Hur Ung: 18 år

Candice Swamepoel
5. Stjärntecken: Lejon

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Candice Swamepoel

7. Godaste frukt: Vatten melon

8. Favorit färg: Blå

9. Har du körkort: Nej, tänker ta innan Simon Sjödin

10. Vad vill du bli när du bli stor: Något med ekonomi

11. Vad ville du bli när du var liten: Fotbolls proffs

12. Högsta puls: 215 slag i minuten

13. Favorit djur: Panter

14. Vad är du bra på förutom simning: Att vara snäll

15. Värsta mardrömmen: Att jag blev krossad av ett höghus

16. Vad äter du till frukost: Yoghurt, Müsli, mackor

17. Vad gör du helst en Lördag kväll: Chips framför TV:en, fotboll eller en bra film

18. Vad gör dig riktigt glad: När jag lyckas med något som jag inte trodde jag skulle lyckas med.

19. Vad blir du mest glad över att få: Kärlek, beröm

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Snäll, Omtänksam, Betydelsefull, Chil, Trevlig, Pålitlig, Social och utåtriktad.

Vit eller Svart: Vit
Film eller Serier: Film
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Blond
USA eller Australien: USA
Tidning eller Bok: Bok
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: pasta
Skidsemester eller solsemester: Skidsemester
25 M bassäng eller 50 M bassäng: 25 m bassäng
Vanlig tandborste eller el tandborste: Vanlig tandborste
Bort eller Hemma: Hemma


Simon & David



Enligt mig är David en snäll och omtänksam kille. Han tar hand om oss i landslaget på ett gulligt sätt. 
Lycka till med allt David
Kram












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar