lördag 30 april 2011

sol & 22 grader

Idag har det varit sol och 22 grader här i Stavanger. Jag har inte kunnat skriva på min blogg förrän nu för i morse åkte jag och simma sen efter det var jag på gymmet och sen åkte jag, Sebbe och Pontus direkt till stranden och sola. Jag har nog bränt mig lite i ansiktet men det går över tills i morgon tror jag.

Igår var vi ju hem bjudna till Familjen vi hyr vår lägenhet av. Det var super trevligt och god mat :0)

Nu ska jag börja packa för planet till Sverige går redan 06:00 i morgon bitti så jag får gå upp vid 04:30 tiden för att komma i tid till planet. När jag väl sen landar i Sverige så ska jag till burlövsbadet direkt och simma. Men sen är jag ledig restan av dagen, nice.

Min historia håller jag på att skriva men det är mycket som ska skrivas och det ska vara 100 % korrekt när jag lägger ut den så det kommer nog ta ett tag till. Sorry

Tack för alla finna omtankar som har skickats till mig. Det uppskattas verkligen :0)

Line, Ingeborg, jag, Johnny, Ole och lille Johanne längst fram.
Detta är familjen vi hyr vår lägenhet av och de är så snälla och goa

Johanne med sina gossedjur 

I morgon när jag ska träna kommer Mats-Olle och öppnar för mig för att burlövsbadet är stängt
Tack Mats-Olle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar