onsdag 23 maj 2012

EM slut för min del


Då var EM slut för min del denna gången. 
Det har varit kul men kort. Nästa stop blir i Sierra Nevada på hög höjd i tre veckor. 
Jag är jätte laddad men tyvärr känner jag av lite i halsen och att åka på hög höjd då är inte så bra men jag ska ta det jätte lugnt de första dagarna. Det blir kanske bara till att ut och gå lite.

När man är på hög höjd tar det nämligen längre tid för kroppen att återhämta sig och bli frisk. Så jag har bestämt mig för att bli det NU.

Kram på er

Ja där satt den ;0)


1 kommentar:

  1. Hej Ida,

    Som vanligt är det roligt att titta när du simmar, både live och på TV.
    Grattis till silverpengen, satt och hejade framför TV :)
    Hoppas du kryar på dig och att du får ut bra träning i Sierra Nevada.

    Kram
    fam Wetterborg

    SvaraRadera