söndag 30 januari 2011

Har Precis vaknat

GOD MORGON

Det har varit så skönt att få sova ut. Men när jag vakna insåg jag att jag hade drömt om att jag var på träningsläger i Florida med Sk Triton fast inte med de som simmar nu utan gamla triton simmare som jag simma med när jag var liten. Det var faktiskt en rolig dröm. Jag ville inte vakna.
SK Triton har alltid varit hemma för mig, det är ju där jag har växt upp med pappa. Det var som mitt andra dagis.


Från lägret i Florida med SSC 2010
Nu ska jag snart börja packa för jag åker som sagt hem till Sverige i morgon. Mitt mål är att ta med mig så lite som möjligt för att kunna ta med mig mat tillbaka från Sverige. Jag gör det för att, för det första har det långt ifrån allt i Norge. Man saknar faktiskt en hel del saker som kyckling-falukov, Keso, nyponsoppa och kyckling-köttbullar och mycket mer. Sen för det andra är det super dyrt med vissa saker. Som exempel att vanliga köttbullar kan kosta 69 norska för ett vanligt packet och 1 liter mjölk 16 norska kronor.
Saknar den svenska keson. Mumms

VI SES KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar