söndag 30 januari 2011

Nu är jag klar

Nu är jag klar för att göra föreläsningen på tisdag i Sjöbo. Men det nervösa släpper inte ändå. Jaja det är bra att vara lite nervös.

Triton Simmar seriesim idag jag sitter här i Norge och håller tummarna.

Tritons hemsida www.sktriton.se 


Det är en himla seg dag idag tycker jag. Jag sa ju att jag skulle gå och köra styrka idag men jag behöver vara ledig lite också har ju ändå tränat varje dag hela veckan. Så det är nog bättre att ta det lugnt idag för att det är träning redan kl 05.45 i morgon bitti. Veckan kommer bli händelserik och rolig. Ni som läser kommer få följa med på min vecka. Jag vill också säga tack för ni läser min blogg det är så kul och roligt att skriva till er och reflektera över mitt liv lite.
TACK ALLA NI SOM LÄSER

Jag tittar just nu på handbollen hoppas Sverige vinner, heja heja.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar