tisdag 1 februari 2011

Då var man i Sverige

Resan igår gick jätte bra. Det gick faktiskt ganska snabbt.
Just nu sitter jag nere smygehamn hos mina föräldrar och min syster son Algot är här och han är helt underbar och gullig. Jag har precis ätit frukost för snart är det dags för att åka och träna. Idag är det som sagt föreläsningen. Ja nervös är jag men det kommer säkert att gå bra, tror jag???

Efter träningen idag ska jag träffa Veronica och Igor och förberda mig lite. Det ska bli kul.
Nu när jag reser så här blir det lite svårare att skriva inlägg men jag ska göra mitt bästa. Men ni kommer få ett långt inlägg när jag är hemma igen.

Sebbe och Algot sover
Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Det gick jättebra Ida!! Tack för att du ville komma och föreläsa för oss:) Ses snart! Kram Elin

    SvaraRadera