tisdag 1 februari 2011

Det var kul

Då har jag gjort min föreläsning i Sjöbo och jag var super nervös men det var samtidigt mycket roligt.
Igor var jätte bra som vanligt man kan inte höra han för många gånger.
Klockan är mycket och det har varit en tuff och spänande dag. Jag har även fått träffa en av mina bästa vänner Veronica och det var så himla mysigt.
I morgon kväll kommer jag skriva mer om mina tankar om föreläsningen och lägga ut lite bilder. Jag vill gärna föreläsa igen för jag tyckte det var utmanande och roligt. Och nästa gång ska det gå bättre ;0)

Sov gott så ses vi i morgon Kramis

1 kommentar:

  1. Tycker att det var starkt gjort. Skulle vara kul om lilla Sjöbo fick en chans till om några år. Fast då är du väl fullbokad.....

    Tycker vi som lyssnade.
    Anneli o Stig

    SvaraRadera