tisdag 22 februari 2011

Jennie Johansson


Jennie

1. Namn: Jennie Johansson

2. Varför heter du just det: De ville ha ett tjej namn på J som min bror Jonas, det skulle vara lika.

Jag simmar bröstsim, oftast 50 & 100m men med lite mer träning ska det nog även kunnas gneta en och en annan 200ing. Vissa tävlingar simmar jag även medley-lag. 

Wentworth Miller
3. Familj: mamma Eleonore, pappa Håkan, Storebror Jonas

4. Hur Ung: 22 år

5. Stjärntecken: Tvilling

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Wentworth Miller

7. Godaste frukt: Jordgubbar

8. Favorit färg: Svart

9. Har du körkort: Japp

10. Vad vill du bli när du bli stor: Mäklare

11. Vad ville du bli när du var liten: Hotellägare

12. Högsta puls: 196 slag i minuten

13. Favorit djur: Inget

14. Vad är du bra på förutom simning: Heminredning

15. Värsta mardrömmen: Att någon nära blev allvarligt sjuk

16. Vad äter du till frukost: Havregrynsgröt

17. Vad gör du helst en Lördag kväll: Umgås med vänner eller familj med god mat

18. Vad gör dig riktigt glad: När saker går som jag vill!

19. Vad blir du mest glad över att få: Ett OS guld om jag är värd det

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Glad, snäll, simmare, ärlig, social, målmedveten, kompis, och naturlig

Vit eller Svart: Svart
Film eller Serier: Serier
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Båda
USA eller Australien: Australien måste jag säga eftersom jag aldrig vart i USA
Tidning eller Bok: Tidning
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: Pasta
Skidsemester eller solsemester: Solsemester
25 M bassäng eller 50 M bassäng: 50m bassäng
Vanlig tandborste eller el tandborste: Vanlig
Bort eller Hemma: Hemma

Jennie

Enligt mig är Jennie en mycket tävlings inriktad tjej som gör allt för att vinna. Hon gillar att ha kul och hon klär sig alltid i häftigt kläder.
Jag önskar dig lycka till i framtiden och ha kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar