tisdag 22 februari 2011

Simon Sjödin

1. Namn: Simon Sjödin

När jag simmar EM, VM och OS vill jag bli hejad 200 medley, 200 fjäril och 100 fjäril.

2. Varför heter du just Simon: Mamma valde mitt namn

3. Familj: Mamma, Pappa, store bror och flickvän

4. Hur Ung: 24 år

5. Stjärntecken: Våg

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Kim Kardashian

7. Godaste frukt: Passions frukt

8. Favorit färg: Svart

9. Har du körkort: Nej

10. Vad vill du bli när du bli stor: Insats styrka

11. Högsta puls: 201 slag per minut

12. Favorit djur: Tiger

13. Vad är du bra på förutom simning: Snäll

14. Vad ville du bli när du var liten: Tennis provs

15. Värsta mardrömmen: Levande begravd

16. Vad äter du till frukost: hampa protein shake

17. Vad gör du helst en Lördags kväll: Kolla fotboll eller festa

18. Vad gör dig riktigt glad: När jag når mina mål

19. Vad blir du mest glad över att få: Kärlek

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Livets man, kärleksfull, snygg, cool, njutare, omtänksam, generös och självsäker

Vit eller Svart: Svart
Film eller Serier: Serier
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Blond
USA eller Australien: USA
Tidning eller Bok: Tidning
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: Pasta
Skidsemester eller solsemester: Solsemester
25 m bassäng eller 50 m bassäng: 50 meter
Vanlig tandborste eller el tandborste: EL tandborste
Bort eller Hemma: Hemma




Simon i långt hår

Enligt mig är Simon är en mycket  sprallig kille. Han är oftast mycket glad och positiv. Att ha kul är nog något som är viktigt för han och han gillar att vara cool.
Lycka till Simon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar