lördag 26 mars 2011

Jag är så nöjd

Jag är faktiskt jätte nöjd med helgen än så länge men i natt kom förkylningen tillbaka så jag orkar inte simma alla distanser som jag skulle simmat. Jag har hostat sjukt mycket hela natten så min hals är helt förstörd. Efter mina lopp idag kunde jag knappt prata så ont jag hade. Men så länge jag inte får feber tänker jag simma. Jag kommer simma 400 medley, 100 rygg och 4x100 medley lagkapp i kväll. Jag ska försöka simma lugnt på 400 medley men jag har lite svårt för det så vi får se hur det går. Hoppas min hals håller i kväll. Vill ju inget annat än att simma just nu för det känns jätte bra och kul.
Måste bara berömma Fredrik han har gjort en super insats på NM han har slagit person bästa på allt han har simmat och ligger femma på 200 fjäril idag. Grattis

Kram på er

Fredrik

Jag

Fredrik

Ane
Henriette och Jag

Kram 

1 kommentar:

  1. Tjena Ida, I USA har vi något som heter Emergen-C, som jag alltid tar när jag känner mig lite krasslig, eller början till att bli sjuk, har inte varit sjuk på snart ett år, funkar jättebra. Testa det

    SvaraRadera