lördag 19 mars 2011

Nu har Karin kommit

Igår kl: 17:30 var jag på flygplatsen och hämta Karin. Hon hade blivit blond och hon var lika sött som vanligt. Vi körde direkt hem till oss där Sebbe stod och gjorde tre rätters middag med Avokadosoppa till förät och fläskfile  med klyftpotatis till huvudrätt. Till efterrätt bliv det lite glass och det är aldrig FEL.
Pontus var också här och vi hade en riktig mys kväll.
Idag kommer det bli en bra dag. Jag ska visa Karin Stavanger sen har jag planerat en överraskning till henne. Det ska bli kul :0)


Min dukning

Karin

Sebbe & Karin

Jag & karin

Hur känner jag Karin då?
Jo vi har simmat tillsammans när vi var små. Hon är från Tomelilla i Skåne och jag från Staffanstorp, två bona tjejer ;0). När hon simma var hon en bra bröstsimmare. Jag har alltid sätt upp till Karin för hon är en mycket glad och positiv människa.
Innan jag träffade Sebbe så bodde vi tillsammans på Mariedalsvägen i Malmö. Hon plugga då till tandläkare och jag simma så klart.
Idag är karin klar tandläkare och jobbar som det i Malmö och bor med sin pojkvän.

PS: GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIN PRESENT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar