måndag 4 april 2011

Mys dag med Sebbe

Idag vaknade jag klockan 07:30 och åkte och träna i burlöv sedan var det dags för styrka i Staffanstorp.
Efter det körde jag Sebbes bror och hans tjej till flygplatsen. Sen stannade vi på Svedala outlet. Jag måste bara säga att ditt måste ni åka för där är lite annorlunda kläder. Det blev ett par super snygga Levis jeans.

Svedala Outlet

Sen var det dags för Malmö City. Om ni inte har varit ute idag så kan jag starkt rekommendera en liten promenad, det är så härligt. :0)

Nu ska Sebbe göra en Avokado soppa, just nu tror jag att det är min favorit rätt. Det ska bli gotti gotti. I natt ska jag och Sebbe sova över hos György och Carina och det är Sebbes föräldrar.

Kram på er så länge

György, Carina & Alice

Sebbe & jag 2005

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar