måndag 25 april 2011

En röd Måndag

Igår så kom vi hem vid fyra tiden sen körde jag Matilda till flygplatsen för att sen köra och simma i en timme. När vi var klara på simhallen åkte vi och hämta Pontus men efter en stund så körde vi hem till Pontus igen för det vissa sig att när han var i Sverige köpte han massa roliga spel. Så kvällen bestod av Buzz.
Jag var så himla trött vid 11:00 tiden så jag körde hem och sov medans Sebbe och Pontus gick ut och dansa lite.
Nu ligger jag i min säng och Sebbe sover bredvid. Just nu vill jag bara träna så himla hårt för jag är riktigt sugen på det. Men jag funderar också på att jag vill ta tag i skolan har nämligen varit lite slapp på den fronten ett tag.
Förkylningen börjar att släppa lite så det är skönt och det är nog dags att gå ut i solen en stund nu för den bara lyser och lyser ute.

Här är några fler bilder från helgen:
Kram så länge
Jag & Matilda på båten

Jag & Torbjörn som vi hälsa på

Syskonen 

Christin & Sebbe

Frukost time

Hytten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar