onsdag 13 april 2011

Grå dag idag

Idag har det varit en gå dag men jag har haft det bra än då. Jag har hunnit träna i två timmar och sen har jag hjälpt Veronicka och skruva ihop IKEA möbler efter det tog vi en liten snabb tur till Vellinge blomman och det kan jag starkt rekomendera om man vill känna att det är påsk. När vi hade varit där åkte vi till Hallongården och köpte hallonsylt och hallonsaft. Vi fika även där och jag åt då hallonglass det var mumms mumms :0) Gå in här om ni vill kolla in vellingeblomman

Nu har jag packat klart för hemresan i morgon och ska åka till syrran och barnen en stund sen blir det sova för jag ska hinna träna innan planet går klockan 11:50 från Köpenhamn.

Så nästa gång jag skriver befinner jag mig i S-town igen hos Sebbe :0)

Ha det så bra så länge Kramis på er

Jag förra sommaren

Förra sommaren hade jag en lite fest hos mamma & pappa och då dukade jag så här

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Åh, låter mys! :)..

    Utgång på Lördag e du på!? ;D.. hehe.. Synd att du inte är hemma över helgen, så man hade kunnat träffa dig igen!..

    Nu blev jag lite snurrig... S-town, e ju en förkortning för Staffanstorp! ;p

    Ha det gott!
    Krama om

    SvaraRadera