fredag 15 april 2011

Internet funkar inte

Jag kom hem till Stavanger igår och det var jätte skönt. Men Internet funkar inte i vår lägenhet så jag kunde inte skriva något på bloggen igår.

Just nu sitter jag hemma hos Pontus och surfar och skriver på bloggen. Igår simmade jag innan jag åkte och sen flög jag sen var det träning i gen när jag kom hem.
Idag så hämtade jag och Sebbe en kompis till Pontus och Sebbe som ska vara här i helgen. Marcus heter han och hans tjej Sofie. Det ska bli super trevligt att träffa dem.
Så i kväll blir det middag och mys.

Det mentala tipset kommer i morgon eller på Söndag :0)

Tyvärr kommer jag inte skriva så ofta de närmaste dagarna för internet funkar inte hemma men jag ska göra mitt bästa.

I helgen ska jag festa lite och ta det lugnt det ska bli så skönt faktiskt.

Sofie & Marcus

Grattis på födelsedagen Petra & Johan

Kram så Länge

1 kommentar:

  1. Hoppas du kan ha en skön helg HEMMA med Sebbe
    och era vänner
    Kram
    Gunnel

    SvaraRadera