lördag 23 april 2011

Idag ska jag på Hytte

Hytte är stuga på Svenska. Vi ska alltså ut på en ö och fira påsk hos några vänner som har en stuga där och båt. Det ska bli så härligt för det är sol och nästan 20 grader här. Men först ska jag försöka att träna lite ;0)

Min hals har inte blivit bättre och min näsa bara rinner men jag ska försöka att låsas att jag inte är sjuk för ibland brukar det hjälpa. Jag vill ju inget annat än att vara frisk NU. För jag är så sugen på att träna hårt.

Ett litet problem jag har:

Jag är inte så glad i att sova över hos människor för jag vill alltid sova bra. Jag hatar när man får sova på golv och dåliga sängar. Det är inte några problem om jag vet att jag kommer sova bra. Men nu vet jag inte det och plus att jag känner mig sjuk. Jag tycker det ska bli göj men jag är lite nervös för natten...

Jag ska verkligen ha kul idag och jag hoppas ni läsare också kommer få en super dag.


Förra helgen

Tre dagar sedan utan för vår lägenhet

Jag & Sebbe gifte oss

Glad påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar