onsdag 27 juli 2011

NÖJD!

Hej på er allihopa!

Jag (Sebbe) fortsätter mitt gästbloggande här....

Ida simmade precis semi-final på 200 meter fjärilsim. Hon klarade inte riktigt av att följa upp den fina simningen som hon gjorde i försöken. Men trotts det var hon väldigt nöjd och simmade sitt näst snabbaste lopp någonsin på distansen och detta i en semi-final.

Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg så är detta en ny distans för Ida och mycket kommer att hända med hennes utveckling på 200 fjäril inom det närmaste året.

Ni som följde henne på TVn kunde kanske se att hon hade skrivit något i sin hand :) Många tror nu säker att jag har tvingat henne till att skriva "Sebbe" med ett hjärta i handflatan men så är inte fallet. Det stod faktiskt "EBBE" med ett hjärta vid sidan om. Ebbe är Idas systers, Petra, äldsta son som fyllde 7 år idag. Så snälla sluta med er anklagningar om att jag också tvunget ville vara med på ett hörn i TV...

Ida blev intervjuad efter sitt lopp och det kan ni se här: KLICK

Inatt simmar hon 100 meter frisim individuellt och 4x200 meter frisim. Där har jag lovat att hålla mig vaken och följa med.

Peace out
Gästbloggande Sebbe

1 kommentar: