torsdag 25 augusti 2011

Då var man i Sverige igen

Ja då var man i Sverige igen och faktiskt varje gång jag kommer hitt så är det fullt upp. Jag hade önskat att jag han med dubbelt så mycket när jag är här.

Igår var det en super bra dag först simma jag på morgonen innan jag satte mig på flygget klockan 10:00. Sen landade jag i Köpenhamn 11:00 och tog mig direkt till Malmö för att träffa Mamma och Pappa på lunch. Efter lunchen ville Skånska Dagbladet träffa mig och min tränare (pappa)  på en intervju. Artikeln kommer ut på fredag i Skånska Dagbladet.

Sen när det var slut så gick jag på stan med min mamma och syster och det var super mysigt.
När vi sen hade gått någon timme så var det dags att åka till Staffanstorp på spensor möte för SK Triton. Det var mycket intressant och givande. Jag är verkligen stolt över att vara en av simmarna i SK triton. SK Triton har verkligen mål som är både bra och utmanande och det tror jag på.
Efter mötet som var kul att vara med på så körde jag hem till mamma och pappa i Smyge och sov en härlig natt men åska och regn. Jag älskar att ligga i sängen när det åskar och regnar ute.

Nej nu har jag lite bråttom för jag ska träffa en vän och vi ska planera lite viktiga saker sen ska jag köra min svärbror Toffe till flyggplatsen, sen ska jag klippa mig och sen ska jag träffa än annan vän hoppas jag på. Måste prata med henne först ;0)

SES snart igen Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar