måndag 29 augusti 2011

Nu börja vardagen igen


Jag då var man tillbaka i Stavanger igen. Dagarna i Sverige går så himla snabbt när man ska hinna med allt. Ändå hinner man inte med allt det man vill.
Men dagarna i Sverige har varit händelserika. Först på Onsdagen så var jag på sponsor möte med SK Triton och gick på Malmö festivalen med syrran och mamma.

Torsdag

Då träffa jag Hanna som hjälper mig med ett projekt. Sen körde jag Sebbes bror till flyget. Efter det blev det klippning av hår. 

Fredag

hämta jag Sebbe på Triangeln klockan 08:00 efter det blev det frukost på Bagels and Stuff. Sen åkte vi till roliga banken och skaffa oss lite bättre sparande :0). När det var gjort åkte jag till Camilla min vän i Lund och hade en super mysig dag. På kvällen firade vi sedan Sebbes Systers Födelsedag och även Veronicas hos  Sebbes föräldrar.

Lördag

Börja med att göra naglar och sen bar det av till Broby med husbil som vi lånat av en kompis. I Broby skulle nämligen min farbror ha en super fest för drygt 120 personer. För mig och min familj var detta en mycket speciell fest för att det var första gången som vi träffade vår släkt på pappas sida eftersom han är adopterad. Så det var första gången för mig och mina syskon som vi träffade vår biologiska farmor, kusiner, fastrar och farbröder. Festen kommer alltid förbli oförglömlig.

Söndag

Åkte hem efter en fest med många intryck och oförglömliga minnen. På kvällen sen var vi hembjudna till Tove och Max tillsammans med några vänner till. Måste bara säga att Tove och Max lägenhet på Värnhems Torget i Malmö är så härlig och fin.

Måndag

Planet gick 11:50 och innan det så var jag, Sebbe och pappa runt halva Malmö för att handla med oss lite mat till Norge. När jag väl var hemma här i Stavanger somna jag efter en halvtimme och sov i fyra timmar. Jag var alltså helt slut i rutan. Nu har jag precis ätit lite middag och tittat på TV och ska snart sova igen. För att det blir morgon träning i morgon och nu börjar jag även min satsning mot OS i London om nästan exakt ett år. 


3 kommentarer:

  1. Jätte kul att träffa er släkt på Jimmis sida :)

    SvaraRadera
  2. Det tyckte jag med Jacquline och jag hoppas att vi träffas igen snart ;0)

    SvaraRadera
  3. Det får vi minsann ta och göra!! Jimmi hälsar :)

    SvaraRadera