måndag 26 september 2011

Sitter här i soffan med syra i kroppen efter träningen idag

Just nu sitter jag och tittar på Idol och äter med min underbara man. Idag har jag simmat två träningar och en av dem var riktigt hård. Men det positiva är att jag inte ska träna förrän klockan 12:00 i morgon så jag kan verkligen koppla av nu och det är nice.

Min vecka kommer innehålla 11 simpass och tre styrkepass + ett bikram yoga pass på 90 minuter. När Lars Frölander var här berättade han för mig att han tränade bikram yoga 2 gånger i veckan och att det var riktigt jobbigt så det måste jag ju testa. Som jag har förstått det så gör man yoga övningar i ett rum som är 45 grader varmt. Så vi får se hur jag klarar det. ;0)

Sov gott och ha en riktigt bra måndags kväll Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar