måndag 5 september 2011

Varit Nervös


Först och främst så har det varit en bra helg. I fredags gick jag på bio med Ingeborg och på lördagen bjöd jag på mat till Henriette och Stine. Men på söndag hände det som inte får hända jag raderade hela min Power Point + allt det jag hade skrivit till som var på 10 A4 sidor. Men som tur var hade jag skickat det jag hade skrivit till Christin vår ordförande i SSC. 
Fast jag hade även lagt jätte mycket tid på Power Pointen så se till att ni sparar era saker någon annan stans med eller skicka det till er själva på er mail. För jag fick sitta hela dagen igår och göra om det för idag skulle jag hålla föredraget på Christins jobb som är ett olje sällskap som heter Conoco Phillips. Företaget håller på med Olja. 

Hela föredraget tog en timme och det gick bra tyckte jag. Jag har lite saker att jobba på men jag ska nog få till det någon gång. Jag är i alla fall nöjd med min presentation.

Tyvärr har jag varit lite nervös för detta så jag har inte hunnit träna idag och det har jag lite dåligt samvete för men jag ska träna som in i resten av veckan hade jag tänkt och jag är ju ändå bara inne på min andra tränings vecka så det är nog bara bra att jag tar det lite lugnt.

Ja nu var det gjort kram så länge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar