tisdag 4 oktober 2011

Hejsan


Just nu har jag fult upp känner jag. Jag har liksom tusen bollar i luften men allt ska väl gå bra på något sätt.
I morgon åker jag till Stockholm för att jag ska hålla en föreläsning om min karriär och mental träning tillsammans med Igor Ardoris. 
Jag börjar redan bli nervös för föreläsningen men det ska nog gå bra :0)

Idag har jag först simmat sen vilat lite efter det tog jag en lång runda på staden. Jag besökte tandläkaren, banken och komvux. 

Nu sitter jag här i lägenheten och kommer snart bli hämtad till träningen. Då blir det simning i två timmar och sen ska jag hem till Igor och Veronica och förbereda resan till Stockholm i morgon.

Här är lite bilder från burlövsbadet och mina SKINS kläder som jag har fått:

Jörn, Henriette, Fredrik, jag & Alexander


Mina kläder som jag ska ha när jag tränar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar