onsdag 5 oktober 2011

Stockholm

Ja då sitter jag här i Stockholm på Järfällas kansli och väntar på att brosan ska bli klar med träningen.
I morse tränade jag ett hårt simpass sen var det bara direkt till flyget. När jag kom fram kom min bror Johan och hämta mig och sen åt vi lunch.
Nu har jag precis hjälpt han lite med simträningen och det var jätte kul.

I morgon bär det av till min Kinesiolog Uffe och sen är det dags för föredrag och jag är jätte nervös men jag vill så gärna att det ska bli riktigt bra :0)
Så då får det bli det tycker jag ;0)

I kväll blir det middag med min bror och sen sova så mycket jag kan i natt för jag är faktiskt riktigt trött.
Det som stör mig när jag är ute och reser det är att mina rutiner inte blir så bra. Middagen blir inte när jag hade tänkt mig och så vidare....

Ha en bra dag där ute kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar