lördag 14 januari 2012

Passerat två veckor i Kina!


Hej...!

Nu har vi snart varit i Kina Dali i två veckor och det betyder att vi har en vecka kvar här uppe. Än så länge har det gått jätte bra här uppe jag är i alla fall super nöjd med min insats.

Jag har också varit jätte duktig på att plugga så jag tänkte faktiskt att jag skulle ta och skriva ett mentalt tips i veckan :0)

Igår när vi satt och skulle äta så fick vi in mini bläckfiskar och en hel anka jag menar en hel anka. Sånt har jag så svårt för när det kommer in mat med ben, ögon och allt. Jag dör nästan av det, hahaha. Så vi fick ta och ringa vår guide så han fick förklara för kockarna att vi inte åt sånt. Så allt löste sig till slut som tur var. Annars hade jag inte ätit något.

Imorgon kommer det bli ett riktigt hårt pass och det ska bli kul och se hur mycket man orkar här uppe på hög höjd (2000m)

Jag måste bara säga att efter mina erfarenheter så är det tio gånger bättre att vara här i Dali än i Sierra Nevada. Men som sagt det ä en vecka kvar och jag får göra en total summering efter att jag har kommit hem.

Kram på er alla där ute

MVH
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar