onsdag 18 januari 2012

Sweden next!!


Hej på er där hemma!!

Då börjar det bära sig mot slutet här uppe i Kina. Vi åker hem i morgon (torsdag). Träningslägret här har varit riktigt bra förutom att jag och Magda har haft vars två dagar då vi har varit magsjuka. Vi har väl inte riktigt klarat av bakterierna här.

Jag och Magda har tyckt att det har varit väldigt lugnt och skönt att vara här. Ingen stress med tusen saker utan bara lugnt och skönt med fokus på träningen.

Igår var näst sista middagen och då blev vi bjudna på Hot Pot som är speciellt för Kina. Man har en varmgryta i mitten av bordet och stoppar i lite vad man vill och äter det. Lite som en fondy. Detta gjorde vi tillsammans med ägaren av hotellet och hennes man. De var super trevliga och visade oss runt i hela Hotellet. Hon berätta att det var hon som hade målat alla tavlor själv på Hotellet och dom är super fina. När vi satt och åt så kom en ganska snygg kines fram till vårt bord och börja snacka med ägaren och det visade sig vara en jätte känd skådespelare från Kina. Han spelade just nu in en serie här i Dali och då bodde han här.

Shopping har det inte blivit så mycket av för min del och inget överdrivet från Magda heller. Här var inte så mycket att handla faktiskt. Men igår köpte jag 4 par strumpor för 6 kr och när jag kom hem var det et stort hål i två av dem, men det får man väl ta.

I morgon väntar 36 timmars resa hem och det kommer bli tufft hade hellre simmat 10 pass till om man säger så. Ser inte fram emot det.

Just nu håller Magda på och packa och det går väl okej tror jag. Jag packa igår så jag sitter och tittar på ;0)

Jag summerar denna resan som en mycket bra resa men där inte allt klaffa till 100 %. Men när gör det egentligen det?

Kram ses i Sverige och Norge nästa gång

Litte Bilder från Dali:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar