söndag 26 februari 2012

3 DAGAR KVAR

Tiden går verkligen snabbt när man har det bra och njuter av livet. Att ha varit här i snart tre veckor har varit det bästa för mig är jag hundra procent säker på.

Igår var jag på stranden med simklubben Väsby från Stockholm och det var riktigt trevligt att umgås med gamla vänner som jag har simmat med i många år.
Det var mest jag och Petra Granlund som hitta på saker tillsammans. Vi var först på stranden sen tog vi thai massage och efter det unna vi oss en go smoothi ;0)

Idag så är övriga SSC gänget ute på James Bond ön medans jag och Igor är kvar och tränar. Jag kände för att stanna här för jag tycker det tar ganska mycket energi att vara på havet en hel dag.
Så jag hänger på Väsby idag och det är faktiskt roligt och omväxlande att träna med andra ibland.

Igor Lektion

Petra & Jag på VM i sommras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar