tisdag 28 februari 2012

SKINS


Idag när jag tränar och tävlar använder jag mig mycket av Skins. Det är träningskläder som gör kroppen med stabil och återhämtar sig snabbare. Jag använder också kläderna när jag reser för det gör att jag känner mig bättre i kroppen när jag väl ska träna och hoppa i vattnet igen. Ni vet kanske själva att man kan känna sig svullen efter en flygning eller en lång biltur. Att då ha på sig recovery skins gör att du inte känner dig så svullen utan mer på G. 

Just nu har jag tränat en timmes styrka med Igor. Idag var ingen bra dag för mig det var riktigt tungt men jag tog mig igenom det och hade kul. Försök att ha kul när ni tränar för efteråt är man mer nöjd faktiskt.
Jag tror att det kändes tungt idag för det var en riktigt hård träningsdag igår. 
Fast när jag tänker efter var det mer tufft mentalt än det var tufft. Vad jag menar är att jag var lite rädd för att orka serien och göra den bra än att bara hoppa i vattnet och bara köra. Men när jag väl vara mitt inne i serien och jag hade vågat börja den positivt så var den inte så jobbig. 
Jobbig var den men på ett skönt sätt. Jag njöt av den ;0)

Kram

Här är jag iklädd SKINS:

Detta är recovery byxorna och tränings linnet

Tränings byxor och linne
  

Jag i minna bästa år ;0)

1 kommentar:

  1. Har länge funderat på att skaffa mig ett par skins. Känns de som vanliga löpartights eller..?
    sköna/osköna?

    Har du mer bilder på de längre varianterna?

    Tack för en bra blogg, keep it up! :)

    SvaraRadera