måndag 26 mars 2012

Hemma igen i Stavanger


Då var jag i Stavanger igen efter 5 dagar i Drammen där Norska mästerskapen simmades. Det var en riktigt bra och rolig tävling. Hela gänget från SSC gjorde bra ifrån sig. SSC har aldrig varit så bra någonsin tror jag på ett Norskt Mästerskap så det är kul. Det jag också märkte när jag var på plats var att alla verkade ha det riktigt kul.

För mig var det en tuff helg men jag klarade det bra. Jag var riktigt sliten i kroppen efter lördagen och på söndags morgonen så hade jag riktigt ont i hela min kropp på varje lopp jag simma. Men efter lite vila på lunchen kände jag mig ganska pigg igen och simmade bra på kvällen.

Jag tog hela Norska Mästerskapen som en riktig genom köra och det gick riktigt bra. Totalt blev det 27 stycken lopp och 15 medaljen och 9 guld på 4 dagar. Att vara 12 eller 13 år gammal och göra det är nog inga problem men när man är 27 år så känns det i kroppen kan jag lova.

Jag måste säga att alla i SSC gjorde en super bra insats på allt de simma.

Nu är klockan snart 12:00 och en ny träningsvecka har börjat. Jag har redan varit på gymmet och kört ett lätt pass och simning står på schemat redan i kväll men bara lugnt.

Jag kommer stanna här i Norge tills på fredag och då åker jag till Sverige för att vara där i några dagar för att sen åka till Eindhoven en vecka. Så det är fullt upp om man säger så. Inte en lugn sund.

Nu är det snart mat dags.

Bilder kommer under dagen:


SES snart igen Kram på er så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar