tisdag 20 mars 2012

Hemma en dag


Efter en helg i Amsterdam så är jag nöjd. Veckan började lite tufft men avslutades OK.
Sista dagen på tävlingen simmade jag 100 frisim och började närma mig mitt personbästa igen. Det kändes riktigt skönt.
Henriette Brekke som simmar i min klubb slog Norskt Rekord på 50 frisim och jag grattar henne till det. Det var kul att se.

När vi skulle åka hem i Söndags så var det något fel på planet så vi fick sova över på Hilton i Köpenhamn. Förs var det rätt jobbigt att få vänta men när man får bo på Hilton en natt med super god frukost så gjorde det inget.

Nu har jag precis fått massage av Vibeki och det var riktigt bra inte skönt men bra. 

I morgon bär det av till Drammen där Norska mästerskapen ska avgöras och det ska faktiskt bli kul. Jag ser det som en träningstävling för den går i 25:a och just nu är det 50:a som gäller eftersom OS går i 50:a.
Då är det väl lika bra att packa om väskan för Norska ;0)

Kram
Här är lite bilder från helgen i Amsterdam:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar