onsdag 2 mars 2011

Petter Stymne

1. Namn: Petter Stymne

2. Varför heter du just det: Mina föräldrar tyckte det var fint

3. Familj: Linda Flickvän och Levi min son

4. Hur Ung: 27 år

5. Stjärntecken: Oxe

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Jessica Biel

7. Godaste frukt: Apelsin

8. Favorit färg: Blå

9. Har du körkort: Ja Jippi

10. Vad vill du bli när du bli stor: Ekonomisk oberoende

11. Vad ville du bli när du var liten: Arkeolog

12. Högsta puls: 225 slag i minuten

13. Favorit djur: Katt

14. Vad är du bra på förutom simning: Vara Pappa

15. Värsta mardrömmen: Att ett hus faller ner över min familj

16. Vad äter du till frukost: Fil, Müsli och mackor

17. Vad gör du helst en Lördag kväll: Tar det lugnt

18. Vad gör dig riktigt glad: Livet

19. Vad blir du mest glad över att få: Hårda Paket

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Snäll och glad västgöte i sina bästa år.

Vit eller Svart: Svart
Film eller Serier: Film
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Blond
USA eller Australien: Australien
Tidning eller Bok: Bok
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: Pasta
Skidsemester eller solsemester: Solsemester
25 M bassäng eller 50 M bassäng: 50 m bassäng
Vanlig tandborste eller el tandborste: Vanlig tandborste
Bort eller Hemma: Hemma






Enligt mig är Petter en tyst, lugn och avslappnad kille. Han hjälper alltid till om man ber han om något.
Man kan lita på han till hundra procent.
Lycka till med allt i framtiden Petter.  



1 kommentar:

  1. Kul att läsa! jag har läst de andra simmarnas också :p

    Hoppas ni får en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera