onsdag 2 mars 2011

Michelle Coleman


1. Namn: Michelle Coleman

2. Varför heter du just det: Minna föräldrar tyckte det var fint och det är internationellt.

3. Familj: Mamma Lill, Pappa Mark, lillebror Daniel

4. Hur Ung: 17 år

5. Stjärntecken: Skorpion

6. Vem är den snyggaste kändisen du vet: Vet ej

7. Godaste frukt: Ananas

8. Favorit färg: Lila

9. Har du körkort: Nej

10. Vad vill du bli när du bli stor: Mäklare

11. Vad ville du bli när du var liten: Flygvärdinna

12. Högsta puls: 198 slag i minuten

13. Favorit djur: Koala

14. Vad är du bra på förutom simning: Jag är teknisk

15. Värsta mardrömmen: Kan inte komma ihåg men kanske att någon i min familj dött.

16. Vad äter du till frukost: En talrik fil med müsli, två rostade mackor med honung.

17. Vad gör du helst en Lördag kväll: Umgås med vänner och tänker på allt annat än simning.

18. Vad gör dig riktigt glad: Mina vänner och familj

19. Vad blir du mest glad över att få: Goda minen

20. Hur skulle du vilja att dina vänner minns dig som person med 8 ord: Snäll, omtänksam, rolig, trevlig, artig, positiv, hjälpsam och att jag alltid fanns där.

 Vit eller Svart: Svart
Film eller Serier: Serier
Varmt eller Kallt: Varmt
Blond eller Brunet: Blond
USA eller Australien: Australien
Tidning eller Bok: Tidning
Pippi eller Madicken: Pippi
Pasta eller potatis: Pasta
Skidsemester eller solsemester: Solsemester
25 Metersbassäng eller 50 Metersbassäng: 50 m bassäng
Vanlig tandborste eller el tandborste: Vanlig Tandborste
Bort eller Hemma: Hemma


Michelle

Lägg till bildtext
Enligt mig är Michelle en självsäker tjej som vet vad hon vill. Jag känner henne inte så väl men jag önskar henne all lycka i fram tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar