tisdag 5 juni 2012

En vecka kvar i Sierra Nevada


Då har man snart varit här uppe i Sierra Nevada i två veckor. Det här gått ganska snabbt faktiskt. Så nu är det bara en vecka kvar tills det bär av till Rom.
Idag var jag och Jennie Johansson nere i staden Granada och fick massage och handla lite mat.

Morgondagen ser ut så här

06:15 frukost
07:00-09:00 simning
09:15 andra frukosten
11:30-13:00 solar vi
13:00 Lunch
13:30-14:30 vila
15:00-17:00 Simning
17:00-20:00 Studerar jag eller sitter på nätet
20:00 Middag
22:00 sov dags

Vi är fyra stycken tjejer från landslaget här uppe det är Sarah Sjöström, Jennie Johansson, Gabriella Fagundez och jag. Vi tränar alltid samma tider men vi kör helt vårt egna upplägg. Så om jag simmar hårt ett pass betyder det inte att de andra gör det utan alla simmar på sitt sätt och sitt upplägg.
Detta är jätte bra tycker jag för då blir det bästa för alla. Stämningen är himla bra mellan oss fyra vi stöttar och peppar varandra hela tiden.

Nej nu är det snart sov dags

Hej då så länge

Sarah Sjöström

Sierra Nevada Bassängen 

Bella, Sarah & Jag

Jennie Johansson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar