fredag 8 juni 2012

En solig dag i Sierra


Jaha då sitter man här uppe på berget en fredag kväll och skriver till min blogg så klart. 
Vad ska jag annars göra en fredagskväll ;0)
Alla där hemma verkar ha det bra med studenter och grillning. Jag kan bara säga att jag längtar hem till det. Men jag ska inte klaga för här är det 25 grader varmt och bra träning. Så det är bara till att köra för innan jag vet ordet om det så är jag hemma igen.

Idag har jag kört lite styrka själv och då träffade jag två cyklister på gymmet en från Holland och en från Tyskland som var här och tränade för Torde Fans. De fick inte lov att köra några vikter alls för att de är tvungna att väga så lite så möjligt för att klara av att cykla alla de timmarna. Då kan man fråga sig vad de gör på gymmet. Jo de kör riktigt hård landträning. Jag frågade dem hur mycket de tränade och de sa att igår så cykla dem 2 timmar plant och 3 timmar uppförsbacke. Att komma upp till Sierra Nevada från byn nedanför tar ungefär 40 minuter med bil och det tar dem 1 och en halvtimme för dem cykla upp. Jag lovar att det hade tagit en hel dag för mig om inte jag hade dött på vägen.

Efter gymmet gick jag och simma 5500 meter sen har jag bara solat med Sarah och Jennie. Nu ska jag snart gå och äta, mummss. 

Kram så länge

Jennie, Sarah & Jag på  fridrottsplanen utanför simhallen 

Jag, Jennie & Sarah tramsar oss på gymmet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar