tisdag 12 juni 2012

ROM NÄSTA


Tyvärr har jag varit sjuk nu i två dagar, har haft ont i halsen. Så jag har mest legat i sängen och sätt på serier. Dexter är en super bra serie den måste ni se, me like ;0).

Men i morgon är det dags för Rom där vi ska tävla. Jag ser verkligen fram emot att få tävla om jag är frisk. Jag tycker nämligen inte alls det är kul om man är halv sjuk. Så jag hoppas att jag blir frisk i morgon eller så snabbt som möjligt.

Dessa tre veckor vi har varit här har varit super bra. Jag har verkligen träna på så bra jag kan. Så det är bara till att göra sitt bästa på tävlingarna framöver.
Så i morgon får jag även träffa Magda och Henriette det ska bli nice :0)

Kram så länge

Alla Vägar bär till Rom

Magda & Jag förra året i Barcelona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar