söndag 8 juli 2012

Skåneland


Just nu befinner jag mig i Skåneland. Här förbereder jag mig just nu för OS. Jag bor hos mina föräldrar och tränar i Staffanstorp och det kan inte bli en bättre start på mina sista dagar inför OS i London. Jag har lagt upp det så att jag tränar ganska hårt för då känner jag mig stark och jag vill känna mig stark för då simmar jag som bäst.

På lördag åker hela OS truppen till Italien för att där slutför förberedelserna iför OS.

Det ska bli skönt för då går man in i bubblan och bara kör för att kunna simma så bra på OS man bara kan.

Tyvärr så kommer jag inte kunna skriva något här på bloggen för det är förbjudet under hela OS och OS lägret. Så ni får följa det i tidningarna istället. Men jag ska försöka ta många bilder som jag kommer lägga upp här efter OS.

Kram så länge


2 kommentarer:

  1. Ann-Sofie Roos8 juli 2012 kl. 12:32

    Varför är det förbjudet och "blogga" under OS ???

    SvaraRadera
  2. Lycka till i OS Ida! Kolla gärna in denna! http://www.bettingexpert.com/se/os/simning

    SvaraRadera