lördag 16 april 2011

Då var det Lördag


Igår hade vi jätte mysigt vi åt jätte gott och njöt av kvällen. När vi hade ätigt så körde jag och Sofie till Rebecca som hade födelsedags fest. Även det var mycket trevligt men vi stannade bara en liten stund för sen ville vi hem och spela rappakalja med killarna. Tjejerna vann så klart :0)

Sofie, Marcus och Pontus

Rebecca & Jag

Henriette, Rebecca, Jag & Sofie
Idag började dagen med ett simpass och efter det var det dags för gymmet. På styrkan körde jag skiten ur mig. Jag var så trött att jag nästan inte viste vad jag hette. Efter en lång dusch så svettades jag fortfarande men det var bara till att hoppa in i bilen för att nere på stan väntade Pontus, Sofie, Marcus och Sebbe på mig. Vi gick och åt på Sebbes favorit restaurang som är en Thai restaurang som vi tar alla till som kommer till Stavanger.

När jag satt i bilen fick jag ett mycket trevligt samtal från Lions i Staffanstorp de hade nämligen utsett mig till deras stipendiat 2011. Jag blev himla glad och överraskad så klart. Det är alltid trevligt att få uppskattning för sina prestationer.

Tack så mycket Lions i Staffanstorp: Lions Staffanstorps Hemsida

Jag vill samtidigt säga att alla ni som är runt min satsning betyder jätte mycket för mig utan er hade jag aldrig varit här idag då menar jag framför allt mina simklubbar SK Triton och  Stavanger Svömme Club. Den jag också vill nämna är Igor Ardoris.


Tack så jätte mycket :0)

I kväll ska vi hem till Pontus för han bjuder på middag och sen blir det nog utgång. Men vi får se jag är lite velig. 
Nu är det Påsk :0) 



Påsk godis

Mina påsk ägg är dom inte söta

Ha en trevlig lördag för det ska jag

PS: mentala tipset komme i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar