fredag 22 april 2011

Dagen idag

Jag vakna med täppt näsa och lite ont i halsen men det hindra inte mig från att gå och simma. Men jag blev väldigt arg för jag vill inte vara sjuk nu.
Så morgonen började med simning från 09:00-10:30. Efter det körde vi hem till Matilda (sebbes lilla syster) och åt lite frukost sen körde vi runt henne i Stavanger för hon måste lära sig staden. För till sommaren ska hon bo i vår lägenhet och jobba här. Jag har nämligen fixat jobb åt henne på gymmet som jag tränar.
Efter en rundtur så gick vi ut och solade. Vi har solat i nästen tre timmar och det har verkligen varit varmt och skönt. Minst 23 grader.
Ikväll blir det mys med grillning. Nu när man har det så skönt med lite värme önskar man ju inget annat än att man bodde i ett varmt land året om. Vi tar och byter plats med Spanien vet ja :0).

Glömde att säga att det är Sebbe som kör överallt just nu, Han är faktiskt duktig fast vi får ju se när körkortet kommer. Jag hoppas inte på något från jag ser att han har det i handen:

Hoppas ni läsare också har haft en underbar dag

Sebbe i bilen

En glad förare 

Glad Påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar